angelina-aww

Måste bara säga att man blir så glad av att logga in på bloggen och kolla på alla underbara kommentarer! Det är så kul att ni kommenterar!:D

Och förlåt för min hemskt dåliga uppdatering i veckan. Har verkligen vart lat och inte orkat sitta vid datorn men nu sitter jag här;)! Igår så red jag ut på Bella en sväng och bara myste på. Hon var lite tittig och busig men annars så gick allt bara fint! Vannis gick jag med en sväg i grimman. Bara i 20 min typ.

Idag så for jag till ridhuset vid kl halv 9. Hade privat lektion för Anna Selin :D! Det gick hur bra som helst och Bella tyckte det va så kul och hon va så duktig! Vi hoppade ett ''V'' två hinder som bildar ett ''V''. Och så hoppade jag några gånger och hon va så fin. Hon hoppade av lite tidigt ibland men det är bara bra ibalnd för då rättar hon till sig nästa gång.
Ska ut med galen pannan Vannis snart. Det blåser som tusan ute så vi får se hur galen hon ska vara nu... Haha endel kanske vet att hon är galen när jag rider i blåsten.

Nu kommer en film från dagens privat lektion:D!



Anna tycker att Bella har fått så bra galopp nu. Och det är skönt att hon ser skillnad för jag känner en väldig skillnad, fina fina Bella bus!:D

Kommentarer
Postat av: amanda

jag gillar era filmer, men jag börjar seriöst störa mig på att på VARJE film är det ett eller två hinder som går i slowmotion...varför? Det ligger även mitt i filmen och jag tycker bara det är jävligt störande. Jag fattar inte varför ni gör så, och speciellt på typ varenda film!? En förklaring på det vore snällt!

2011-04-18 @ 19:56:33
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0