angelina-bellabus

Ska troligtvis till ridhuset med Bella och rida igen om LC:1 för vi ska ha program ridning på söndag. DÅ ska jag passa på att vara med med lillskruttan! Så hoin får känna lite på dressyren med. Nu har jag anmält mig till 1maj träningstävlingen. Bella ska hoppa 70-80cm Och Vanillin 90-100 :)

Jag tror det kommer gå superbra men jag kommer vara död efter.. Ska rida 4 klassen sammanlagt. Nu är det bara å rida Angelina!!! Haha men jag måste nog lägga mig tidigt dagen före även om det är min födelsedag. jag fyller år 30 april och dagen efter är det tävling ;)!

Åh jag fåpr typ ångest att jag fyller år... Vill inte bli 18.. Vill tävla ponny i hela mitt liv.. Men 3 år är ändå mycket för man får ju tävla ponny hela året man är 18 med ;)!

Idag ska jag nog bara rida ut en sväng med Vannis. eller intervall. Vi får se. Men först ska jag väcka mamma.. Vi har varit i piteå äventyrsbad idag så vi är helt slut hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0