angelina-dagens ridpass

Red först dressyr på Vanillin i ksk 30min. Hon var verkligen asfin så jag la ner henne snabbt efter skänkelvikningarna. Hoppas verkligen att jag får till dom på tävlingen för dom är verkligen snygga när vi får till dom. Sen börjar hon faktiskt fatta mer och mer av den förvända galoppen. Får hoppas att hon inte blir för taggad på tävlingen och vill byta. Lätt hänt på Vanillin för att hon är så taggad. Varenda gång vi har tävlat dressyr så har vi gjort missar på skritten. Det högsta jag fått på skritt med Vannis är typ en 4 för hon ska alltid trava eller galoppera där.. Eller taktsera och hålla på. Väldigt irriterande. Hon lyssnar inte alls på mig ibland. Men nu ska jag ju köra 2 klasser så jag hoppas hon sköter sig på LAn.

Sen efter att jag ridit en superfin Vanillin så for jag ut på Bella barbacka i 40 min typ. Hon var asbusig och bockade när jag galopperade. Hahah söta bus ponny. Hon var riktigt taggad och Gald.

Har tänkt igenom tävlingen nu 1maj. Ska nog bara ha Bella i en 70cm klass och Vannis i 90-100 ;). Men vi får ju se... jag är bra på att ändra mig. Och så blir det så himla jobbit att tävla 4 klasser för mig! Shit kommer just och pass orka 3 xD!

Men nu ska jag sova. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0