angelina-idakursen

Idag for jag på Ida kurs med Vanillin. I början var hon väldigt spänd men fick henne att slappna av genom att ställa henne ännumer innåt. Sen så gjorde jag lösgörande på henne Ida sa precis hur jag skulle göra. Sen gjorde vi lite skänkel vikningar och öppnor. Vannis var finast i mitten av passet sen blev hon typo jättestark!! Hon brukar aldrig bli sådär stak som hon belv idag. Men jag tror att hon inte riktogt orkade då och inte jag häller! Men efteråt så pratade vi lite om hur jag skulle göra och vad som är brfa och dåligt. Fick många superbra tips som jag ska tänka på när jag rider. Film kommer kanske senare!

Ska ner och äta middag nu sen ska jag fara med Bella till kusmarks ridbanan och öva en ny sak på henne ;) Det får ni veta efter jag kommer hem sen!

men håll utkik om jag lägger ut någon film/bild från dagens Ida kurs ;D!


Kommentarer
Postat av: Maja Sjödin

okej, för hur mycket :)?

2011-04-25 @ 21:29:44
URL: http://majahorse.blogg.se/
Postat av: Erica

hej om man ska skicka en film e dig vad e din msn adress för tror den blir försor om man fickar den via mail.... ska göra en ny för den försa blev inge bra

2011-04-25 @ 21:38:29
URL: http://ericalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0