angelina-kolla vad jag kom hem med

Idag red jag Vannis hemma på banan. Hon var väldigt pigg. Red bara lite orseriöst runt och galopperade lite. Hon va söt iaf. Sen tesade jag en ny sadel :] hoppas....
Sen köpte jag ett TATTINI scabrak (brunt) Supersnyggt!
Och en grep och flugspray. Det kommer behövas snart! Och så rosa benlindor till min lillasyster ;)!

här är schabraket!


Juste! duchade Bella idag efter jag tränade för Anna. Sen det första hon gör när jag släpper henne ihagen så rullar hon sig... Dumma ponny...:]

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; EYY, jag skrev faktiskt OXÅ att jag gillar era filmer och ville bara ha en förklaring..ursäkta för att jag råkade yttra mig!! ..

2011-04-19 @ 00:11:05
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0