angelina-lösgörande

Idag red jag först Vannis barbacka på min ridbana. Stälde henne utåt inåt och bara tog de lite lugnt. Myste på. Hon var ganska pigg i början men när hon hade sprungit av sig lite så blev det betydligt mycket bättre. Hon gick också i en mycket lägre from i slutet. red inte så länge bara kanske 25-30 minuter.

Sen red jag Bella i min dressyr sadel. Vi var också på banan. Hon var lite små lat i början men sen började vi med skänkel vikningar och det tyckte hon va jobbit så ibland så typ stack hon nästan. Fick ner hennes trav lite senare och då gick det betydigt mycket bättre än i början. I slutet gjorde hon superfina skänkelvikningar. Hon kanske inte gick i världens form men hon flyttade undan för skänkeln och det är väll det som spelar roll när dom är nybörjare!
La sen ner henne i trav.

Bilder kommer sen på både Vannis och Bella :D Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0