angelina-skodda hästar

For ut på Vanillin dirket efterskolan. Fixade till min brösta så nu akn hon ha den igen :D! Dern var förstor när jag köpte den men med en sax och lite länder kan man hitta på mycket ;). Red inte hårt utan bara en vanlig ute ritt.

Sen red jag Bella efter att jag hade ätit. Hon for jag till ridbanan med  och gjorde så hon bytte galoppen över en upp höjd bom. Hon var iaf super duktig! Hon lyssnade as bra på mina hjälper och halvhalter. Sen gjorde hon grymma galopp fattningar!! Hur duktig tjej som helst!

Nu komme Kjell och skodde dom idag ist för i morgon. Så nu är dom ny skodda inför tävlingen på söndag:D! Känns sjukt skönt!

Red i mina stövlar första gången igår ju. hahah.. Jag hade as ont i fötterna sen;) Så jag red i dom idag med. Och nu börjar dom passa mycket bättre. Dom är jätte sköna i vaden för man kan ställa in dom på snurr grejen ;)!
Men foten blir nog bättre snart.
Har fortfarande inte fått bilderna men det kommer nån annan dag så det får bli en söt bild på Bella ist!


suris som inte gillar att vara glad på bild :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0