angelina-tävlingen

Ja ibland blir det inte som man har tänkt sig men men... Iaf så var Vanillin helt jävla galen när jag red fram. Hon trippade och hoppade och studdsade och ja allt som man inte ska göra på en DRESSSYR tävling. Då ska man vara lugnt och takt full och bara rida på. Hon var verkligen hemsk....

LB:1
Framridningen var katastrof. Hon var bara pigg och sprang runt som en galning. Sen inne på banan var hon mega lat i traven... Hon gick knappt fram typ kändes det som. Sen när det var skritt träkan kunde hon inte skritta så vi trav/galopperade sträckan. Sen i sista galoppen var hon superfin! Men annars var allt skit... fick 54,89% på LB

LA:1 Hon kändes betydligt lugnare och finare men väldigt sur denna gången på framridningen. Red inte fram så länge testade bara att backa och skänkelvikningar några gånger sen gick jag in på banan.
Hon var verkligen as fin inne på banan. Lite för tjurig men annars så var hon så himla fin!
Fick bara 50,47% men det är inte så dåligt för en hopponny iaf :D!

Dommaren som dömmde min LA var jävligt snål men poengen. Det är inte bara jag som tycker det. Det var alla som tyckte det. Om jag hade satt en egen procent på min LA:1 hade jag haft kanske 53% iaf (A) HAHA men jag är som jag är xD

Bilder kommer nog imorgon. Orkar inte lägga in dom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0