angelina-vår

Asså shit så underbart med vår. Allt gräs är framme och blommorna börjar äntligen blomma! Hur härligt som helst! Men det bästa är endå att det är + grader varje dag nu!

For ut på en vanlig sväng med Vannis bara. Hon var superfin. och jävlar vilken galopp hon hade emellan åt. Tränade lite galopp fattningar efter stora brönet. Var ute i kanske 50min. For även och kolla till ridbanorna. Dom har börjat torka bra. Men jag skulle nog inte vilja rida där förän nästa vecka. eller om det är jätte mycket sol i morgon kanske dom börjar vara redo om bara några dagar.

Med Bella for jag ut först efter brännan vägen. Sen skrittade jag sjövägen hem. Det är den svängen jag nästan alltid rider på sommaren. Den har smält ffram med den är sjukt lerig. Så jag väntar nog 2 veckor innan jag vågar mig dit igen. Den är hemkst lerig och blöt. Men bella gick bara på snällt som vanligt.
Varje gång jag tar in Bella frpn hagen så har hon alltid rullat sig i den västa gytjan man kan tänka sig... Asså ibland blir jag bara sur.. Men hon är bra på andra sätt ändå!

Bilder på min lilla syster och min shettis Hamilton:) (i tisdags)




(första gången hon galopperar på honom!)






Kommentarer
Postat av: Emma - horseback riding and photographing.

aw, så gulligt!

jag tror jag dör :')

2011-04-21 @ 20:48:13
URL: http://emmajjoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så söta! Småtjejer å shettisar är det sötaste :)

2011-04-21 @ 21:05:35
Postat av: hanna

Åh så sött!

2011-04-21 @ 23:01:53
URL: http://hannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0