amanda-finaste pixan

Idag var det dags för lite hoppning igen, och idag ville jag bara träna på avstånd till hinder, så jag låg och rullade på två räcken och hade en galoppbom före, hon skötte sig riktigt bra. Efter några gånger så tog jag bort galoppbommen före det ena räcket och höjde lite, hade det räcket på 1OO-1O5cm ungifär och det andra hade jag kvar galoppbommen före och det låg på ca 85.
Hon hoppade så klockrent och himla snyggt, synd jag varken fick film eller foto på det.. Perfekt avstånd hela tiden, jättefina språng gjorde hon också! Så och rullade på det så jag hade hoppat varje hinder ca 7 gånger på den höjden sedan gav jag mig och skrittade av henne ute i skogen.
Jättenöjd över henne idag :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0