amanda-tränat

Blev Pikkan som fick gå hoppspecialen då jag kännde att det var enn övning hon verkligen behöver och är bra för henne. Det var travbom in, två studs, ett galoppsprång till oxer, ett galoppsprång räcke två galoppsprång räcke.
Dock känndes det inte så bra idag, vet inte riktigt vad det var men jag orkade inte heller riktigt rida då jag är förkyld, men sista gången känndes iallafall riktigt bra.
Efter blev det dressyrträning med Pedro, vissa stunder var han superfin, men biland blev han lite stark och stum i munnen, men blev bättre mot slutet.
Tränade några rygga, och serpentiner och sedan red jag igenom LA:1 programmet två gånger.


Kommentarer
Postat av: jasmine:)

Asså guuuuud! älskar eran blogg :D

2011-09-01 @ 09:20:30
URL: http://gotlandsrussryttare.blogg.se/
Postat av: ova

vad är rygga?

2011-09-01 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0