angelina-dagen

For ut på Bella i hacket och det gick bra. Jobbade inte henne nånting utan jag travade bara på sjövägen.
Hon var ganska slut efter men inte svettig. Längtar som tusan till Vännes i helgen :D
Vanillin var dock minre rolig.. Hon var galet pigg och taggad, helt sjukt alltså. Men jag lyckades hålla henne i trav hela ritten, förutom ett utbrott då hon hoppade rakt upp i luften men sen tvärstnannade. Det var typ det värsta. Men sen då jag travade andra gången så var hon lugn och fin.
Man märker på henne att hon känner sig frisk och har en jädra överskottsenergi. Men det lär jag ju nu få leva med ett tag framöver.
Hon var lite svettig på halsen idag då jag kom tillbaka, dumma ponny.. ;)

Här är lite bilder från igår då jag red Bella som mamma fotade!:D
(oj klapp:$)
sötponny!
Fail mamma fotade bara i enavarvet...:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0