angelina-kallllltt

Det var iskallt att rida idag så jag och Olivia red bara i 20min. Vannis skakade så hon måste ha frysigt super mke:(! stakars ponny. Jag hade ju såklart täcke på henne så det blev lite varmare iaf. Vi red först ut i 10 min travade till byn och tillbaka. Sen gick vi på banan i 10 min och travade på volter och gjorde lite olika saker. Typ skänkelvikningar. Olivia tränade Bellas galopp och jag bara lät  Vannis springa och slappna av.

Imorgon har jag inget planerat får se vad som kommer hända. Hoppas det är varmare i morgon!!

Idag anmälade jag mig till Skellefteå ridklubb med både Vannis & Bella. Ska bara hoppa en klass med Vannis och det blir LB (90cm) Och med Bella blir det två klasser LD/LC (80,90). Har inte hoppat 90 bana med henne men ska kanske görade på lördag och se vad vi behöver träna på :D!

Gammal bild jag vet :(!

Kommentarer
Postat av: Jyllan & Nicole

Härligt, lycka till! :D

2011-02-11 @ 15:06:06
URL: http://ourhorsesjuliaochnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0