amanda-2011

Nu är det då 2011, hade ni de bra allihop?=D
Jag hade då det iallafall super!

Och nu är ju mina ponnyer äldre, eller ja man brukar ju säga dom blir 1 år äldre när det är ett nytt år, så Gia är nu 13 år, Pedro är 14 år och Pikkan 5 år :') Fast egentligen är dom troligtvis födda mer mot våren men endå.

Idag for vi in till ridhuset och hoppade, jag hade med mig Gia, och måste säga att detta år började jättebra, hon var så himla fin idag!
Vi hoppade en 3 komination, med först ett räcke, sen ett galoppsprång till ett räcke sen två galoppsprång till en oxer.
Hoppade fram några gånger på låg höjd sen höjde vi litegrann, eller det första fick ligga kvar som ett krys sen andra låg på kanske 80 sen oxern på 90-95, sen kännde jag mig så nöjd då slutade jag :') Hon var så duktig idag!

Får hoppas Pikkan sköter sig lika fint ikväll då ska vi trimma lite dressyr ;')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0