amanda-barbacka

Gia:
Red jag ut på idag efter vägen och blev som bara en myssväng, gia var glad som vanligt och det gick jättebra! Jag red barbacka på henne,! :')

Pikkan:
Red jag också ut på idag, och blev också en myssväng som också gick jättebra! Dessutom red jag ut på henne barbacka första gången, tidigare har jag bara vågat rida henne barbacka på ridbanan och i ridhuset men nu red vi även ut och det var inga som helst problem, hon var så snäll så, dessutom galopperade vi, hahaa stolt ;)


Jag har även fotat Pikkan idag, var så länge sen jag hade nå bilder på henne, har mest haft bilder på Gia på sista tiden så tyckte det var dags för några på Pikkan också, det är inga ridbilder, men det är bilder iaf =D

Ett smakprov från dagen, vill ni se fler så kommer det sen, men då måste ni kommentera att ni vill ha fler!


Kommentarer
Postat av: Mye

Jag vill ha fler :D

2011-01-03 @ 15:07:50
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fler! så himla söt.

2011-01-03 @ 15:22:52
Postat av: ellen

Fler bilder skulle va jättekul :P

2011-01-03 @ 16:31:44
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Haha, vad söt xD

2011-01-03 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0