amanda-dåligt uppdatering

Idag har det inte blivit någon uppdatering för min del, men har verkligen inte haft tid utan stressat hela dagen, det lär jag också få göra imorgon och kanske även på torsdag..
Olivia och Angelina följde mig hem efter skolan och vi for ut och red, jag red gia angelina på pikkan och olivia red pedro. Alla skötte sig jättefint. Först red vi ut en kort sväng och sen red vi på ridbanan ett litet tag. Gia var jättefin, riktigt mjuk i båda sidorna och jobbade jättebra. Tränade lite på galoppombyten.

Sen resten av kvällen har jag varit och lyssnat på gymnasiumskolor, och det ska jag även göra imorgon kväll, så blir nog inte så bra uppdatering då heller..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du bestämt vad du ska gå för gymnasium? :)

2011-01-25 @ 12:28:43
URL: http://enhastryttares.blogg.se/
Postat av: Emelie :)

Hej, vilken linje ska du gå?

2011-01-25 @ 20:53:13
URL: http://emeliehoppryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0