amanda-dressyr/markarbete

Gias fick ett ordentligt pass idag, först en ganska hård uppvärmning, sedan så lite kavaletti, vi åkte ju in till ridhuset.
I början var hon ovanligt jobbig, inte som hon brukar utan hon ville ställa sig utåt på volterna osv.. Men då red jag 10 meters volt sen efter fyrkanten en bit, sen volt igen osv, alltså fick jag jobba igenom henne ordentligt i båda sidorna så efter ett tag släppte hon efter och blev dessutom jättefin.
Sen red jag över lite kavaletti och sen la jag ner henne och sen gav vi oss, blev ca 1 timmes pass och efteråt var hon även lite svettig.


En kort film från idag:')

Kommentarer
Postat av: nellie

Så fina:]<3

2011-01-05 @ 21:38:06
URL: http://nelliesskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0