amanda-gia

Det hann typ sluta blåsa helt innan jag fått mig ut på Gia så det gick super att rida!
Red på ridbanan och värmde upp med serpentiner och gjorde mycket övergångar, mellan skritt och trav, galoppuppvärmningen då red jag en 8-volt och innan jag bytte varv skulle jag bryta va till skritt och skritta några steg sen fatta ny galopp. När det funkade riktigt bra blev det också några galoppmbyten.
Sen en liten skritt paus och sen så hoppade jag över ett litet kryss på typ 40 cm, tränade lite på snävare svängar och hoppa snett över det som gick super! =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina hästar ni har :)

2011-01-28 @ 16:29:10
URL: http://kaktushebelsnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0