amanda-hoppat

Idag åkte jag in till ridhuset med Pikkan och hoppade :')
Så det här var sista gången vi hoppade, på ett tag eller inte så länge, men hon ska iaf vila nu i en vecka, sen så får vi se ifall det blir lite mera också. Eller jag kommer rida henne veckan ut så på måndag ska hon få sin veckovila, men kanske blir lite längre också vi får se. Därför jag låter få en vila är för jag börjat känna hon är lite trött osv, dessutom är hon ju så pass ung så hon behöver vila ibland lite längre än bara 1 dag eller 2.

Iallafall så hoppade vi först på medellinjen, först ett räcke sedan 4 galoppsprång till en oxer och det gick bra. Sen plockade vi bort räcket före och bara kom på oxern som också gick bra, nått språng blev lite nära och så men är endå jättenöjd över henne :) När vi plockade bort oxern hoppade vi upp dem lite, jag hoppade ett språng på 110, sen la vi ner det till 90 sen typ 50.

Film kommer, dock vill inte youtube som jag just nu så ni får den förhoppningsvis lite senare ikväll, sålänge får ni nöja er med några bilder från idag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0