amanda-ISLANDSHÄST SÖKES!

KONTAKT:
Ellen Kilpeläinen
[email protected]
0727435134

Vet ni vars Heidur, en islandshäst född mest troligtvis 89 är?
Hon har stått på övertorneå ryttarförening, då dom hyrde henne, sedan hade elin saloniemi henne, först stod hon på övertorneå ryttarförening och sedan i Luppio hos en som heter Camilla.
Har hört talas om att hon står kring Malå någon stans där vid trakterna, dock inte säker.

Det var såhär, hon var min favorithäst på ridskolan, men sen sålde dom henne. men ett mirakel skedde, och hon kom tillbaka - som privatponny. då fick jag bli skötare på henne. Sedan flyttade hon igen, men jag blev medryttare, då hon bara stod 20minuter ifrån mig. Sen fick hon tyvärr en benskada och reds ej utan bara lite prommenader.
Just nu vet jag inte ens om hon lever och jag skulle verkligen vilja veta vars hon finns då hon betyder oerhört mycket för mig!
Så vet ni något, kontakta Ellen Kilpeläinen! (kontakt uppgifter står längt upp)




Kommentarer
Postat av: linnea

är det inte den här hästen? :)

http://snuskhabby.blogg.se/category/heidur.html

2011-01-06 @ 17:46:11
URL: http://justhorses.blogg.se/
Postat av: Matilda

hon står hos dom som äger henne (samma som har ägt henne hela tiden) och de är väl bara för ellen å fråga numret till dom av elin :p elin körde dit henne själv med transport så hon vet var hon står :)

2011-01-07 @ 01:21:35
Postat av: Elin

Hallå snyltisar.. mina bilder ju. Ellen vet väl visst var ponni är. Hon har ju frågat mig. Det var jag som hade Heidúr när Ellen skötte henne ibland. Svar till Linnea: Nej, det där är inte min Heidúr, den där Heidur är en pojke ju. =)

2011-01-10 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0