amanda-pikkan

Red ju lite dressyr på Pikkan nere på banan, och i början gick det inte alls bra då hon var väldigt ''springig'' men i slutet var hon superduper fin!!!
Tränade ganska mycket på galoppen att samla lite på volten, sen fortsätte jag efter fyrkanten och längde litegrann, efter lite galopp blev hon hur fin som helst, satt även ner i traven idag lite :')
Så känns riktigt bra inför det nya året då båda ponnyerna var så fina idag! (Film på Gia kommer nog imorgon)
Imorgon ska vi också åka in till ridhuset och rida lite dressyr igen.


flummmm bild.. men poan är söt :]

Nu ska jag duscha sen sova, blev riktigt sent igår kväll så nu är jag trött, så godnatt! =D

Kommentarer
Postat av: johanna

tjooho! :D

Eran design är jättefin med bilderna där uppe o allt!

Jag har precis gjort en hästblogg tillsammans med några kompisar och vi vill också ha en snygg design. Jag undrar vilket program ni använder :D

Tacksam för svar!

2011-01-02 @ 20:20:04
URL: http://medryttartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0