amanda-snö

Både igår morse och idag så hade vi stalljoure på ridhuset, släppa ut alla hästar mocka osv, så har blivit att stiga upp tidigt. Men kanske lika bra de eftersom skolan börjar ju om imorgon så då blir det tidigt varje morgon..

Idag snöar det iallafall väldigt mycket, enligt vädret skulle det snöa 30 cm, nu räcker det faktiskt med snö, snart går det inte rida i djupsnön längre, är ju så himla mycket :(

Sen i afton när vi ska ta in ridskolehästarna så ska jag ta med mig Gia och rida dressyr på henne där inne, så slipper jag all snö iallafall ;)
Håller på med ett NO-prov som ska vara inlämnat på tisdag, och har suttit i typ 1 timme nu och har hälften kvar så det är bara att fortsätta med det nu.
uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jahaa! :D Jag fattade inte att ni var två på bloggen först hahah ;)



Angelina:

Ja det är Let's Go Babe som Tove Fant hade innan :)

2011-01-09 @ 10:09:32
URL: http://lovisaarnegard.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hejsan :)

Jag vill jätte gärna ha en häst och har ridit sen jag var liten. Nu är jag 12 år. Mamma och Pappa säger att jag inte får för att det är för mycket pengar...

Hur övertalade ni era föräldrar?

Och hur mycket kostar det i månaden? stallhyra utrustning och så?



Eran blogg äger! Hoppas ni svarar :)

Kram Emilia

2011-01-09 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0