angelina-1 meter

Idag for vi in till ridhuset och hoppade. Jag tog ju som sagt med mig Bella. Hon va super pigg i början när jag red fram och i början när vi hoppade. Sen hoppade vi upp till 1 meter :'D. Duktig flicka! Sen belv hon trött och vägrade en gång när jag tänkte hoppade det engång till. Men hon orkade inte. Så jag hoppade ner henne ist. Hon var då gald och positiv endå när jag la ner henne. Jag la ner henne barbacka. Så mysigt. Sen ringde byggde vi bort och skrittade dom ett bra tag. Sen strechade jag henne lite sen skrittade jag även lite till. Hon va så trött sen. Tog på henne täcket och ringde pappa som skulle hämta oss.

Ska snart ut och rida Vanillin. Hade tänkt fara ut och rida. Sen ska jag göra klart för kväll o stallet. Sen när jag kommer in igen så ska jag blogga xD! sen ska jag kanske se en film och mysa lite :D!

Är vädligt nöjd med dagen Bella är verkligen en stjärna :')! Vi måste bara träna lite avstånden till hinder och kombinationer osv :)!

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej angelina!

Jag och min kompis är helt sålda i Vannis och älskar hans "ras". Vi undrar om det finns någon speciell uppfödare som föder upp korsningsrasen som vannis har, visst var det arab/fjording?

Tacksam för svar :D

2011-01-06 @ 19:12:05
Postat av: Matilda

Du har verkligen gjort ett superjobb med henne!

Heja dej!!!! Och heja Be(ll)a! =)

2011-01-06 @ 19:32:02
Postat av: Nelly

Ååh vad duktiga ni har blivit :D e så himla glad för er skull :))

2011-01-06 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0