angelina-busponnyer!

Idag red jag ut på bella tränade galopperna lite. Hon var jätte pigg och frammåt. Hon går bättre att galoppera på där det inte är några hus eller sånt utan bara dät det är en väg. Hon är ju sjukt tittig. Sen på vägen hem så mötte jag Sofia och hennes ny stjärna. Gjorde henne sälskap vägen hem. Tervligt trevligt :D!

Sen direkt efter skulle jag ut och skritt på Vannis, Blev inte ett enda skritt steg... jag var barbaka. Vannis hoppade och studsade. Hon gick inte alls att rida så jag for hem igen i typ tripp trav ;) Sen hemma på gården så galopperade jag lite. Hon bockade som en tok xD! så jag hoppade av och skrittade henne det gick inte alls att rida. Sen tog jag in henne i stallet.

Gav dom hö i hagen sen och nu har jag just kommit hem från coreträningen. Det var jobbigare förragången. Men det var ändå jobbit:)

Nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0