angelina-heh

igår så fick jag av någon konstig anledning inte sitta vid datorn så jag gör ett inlägg nu när jag är på skolan.

Igår red jag och Amanda ut på Vannis & Bella. Vannis hoppade fram och dampade som vanligt medans Bella bara skrittade på lugnt och snällt. när vi galopperade så körde Vannis sitt huvud mellan benen och typ hoppade. (hon kan inte bocka). Men sen efter ett tag hon hade hoppat så fick jag upp skallen på henne igen. Bella bockade bara engån idag och det var ganska stort men amanda satt kvar :D! haha ingen har ramlat av Bella än men hon bockade rejält. Sen skötte hon sig kanonbra. Vi red inte så länge men det belv iaf en uteritt för dom båda igår.

Idag hade jag tänkt att rida dressyr på Vanillin. Kanske gå till min grannaes lagård och rida på en volt. Får se om jag får med mig någon fotograf eller nått. Bella vet jag inte vad hjag ska göra med men det blir väll kanske samma ;)!

Gammal bild eftersom att jag sitter på skolans datorer;)!


vackra vannis!<3

Kommentarer
Postat av: Mirjam

din häst är så himla söt :)

2011-01-21 @ 19:54:47
URL: http://familjensr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0