angelina- MÄTNINGEN!

Nu har jag äntligen tagit mig tid att sätta mig vid datorn.:)
Vi for hemmifrån vid kl 20 över 1. Och vi var framme 10 i 4 och mätningen började kl4. Vi fick vänta ungefär 30 min innan våran tur. Vi mätte först Vanillin
Vanillin belv: 139,3 cm i mkh. Det var slutmätningen för henne och då är hon alltså en C-Ponny:'D
Bella blev: 147 cm i mkh. Det var bara intyg. Hon ska slutmätas om 2 år. Hon är då D-Ponny:'D

Så jag är jättenöjd över resultatet. Det var värt varenda liten krona :D! Sen lät vi dem vlia ett litet tag i boxar så dom fick dricka. Sen lastade vi dem igen och for hem. Hem vägenn gick betydligt mke fortare än dit. Men nu är jag trött och i morgon är det skola. Har just gjort klart ett NO prov som var galet svårt... Men nu ska jag duscha och gå och lägga mig :D!


Puss och kram/ Världens gladaste ponny flicka :]!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej, måste bara fråga! Vad heter din fjording liknande hästs mamma?

Vilka raser är det på pollen?

Min kompis rider en Fjording/halvblod och den hästen (fifty-fifty) har fött ett föl med en arab! Likamed Fjording/halvblod/arab.

Jag blev lite intresserad av din polle för den såg lite ut som fifty!

Svara gärna på min blogg!

2011-01-10 @ 22:49:47
URL: http://dressyrgalna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Härligt att det gick bra!

2011-01-11 @ 06:56:15
Postat av: lina

sååååååååååååååå grymt söt häst! :''''')

å grattis till mätningen :D

2011-01-14 @ 23:30:46
URL: http://lina.beldo.se
Postat av: Nora

Sjukt fin ponny!

Ni har båda jättefina ponnysar :)

2011-01-15 @ 10:32:11
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0