angelina- nya tag!

Nu ska jag skärpa mig och gå vidare från det som hände igår... Jag och Vanillin bråkade helaritten igår och det var inte roligt.. Kolla på bilddagboken om va som hände...

Idag red jag först Bella på min bana hemma. Hon var jättepigg :O! hon föll i galopp helatiden.. Haha hon älskat att få galoppera. Red fram i alla gångarter och sen körde jag lite kavalett som jag hade ställt upp. Hon galopperade över alla i början men sen fattade hon att hon skulle trava. Så jag travade över dom några gånger och sen la jag ner henne. Hon var ganska så trött i slutet. Duktig bell skrell ;)!

Vanillin var SÅÅÅÅÅÅ fin idag :'D är så gald att vi inte bräkade som i går. Red henne också på min ridbana. Red fram med pisken. (andvänder ALDRIG pisk på henne eller på tävlingar som bara att ha) Iaf så var hon jättefin. Travade för det mesta fram. Sen skulle jag köra lite kavaletti med henne också. Vi har gjort det väldigt många gånger men endå så skulle hon börja galoppera mitt i ''serien'' haha söt ponny. Men sen taggade hon ner och travade över dem. Efter att ha gått över kavalettin så la jag henne på volt och bara lät henne gå. Sen testade jag lite passage :]!

Filmen kommer snart nu bilder!

Det var min lilla syster som fotade & filmade. Hon är bara 8år så jag redigerade dom och beskärde dom lite ;)!
så ha lite förståelse. Tyckte det var sjukt bra för att vara 8år :O!

Foto: Lisabeth Öhlin (8år)





























en trött bellis<3

Vanillin♥




















Film kommer snart!

Kommentarer
Postat av: cornelia

kan du inte skriva/visa här på bloggen vad som hände? alla har inte bilddagboken.

2011-01-03 @ 18:16:43
Postat av: olivia

Så himla duktig hon var på att fota! :D ett nytt proffs i familjen !:P<3

2011-01-03 @ 18:31:56
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: loisa

så fina ni är angelina!<3

2011-01-03 @ 19:14:44
Postat av: amanda

aa hon är ju jätte duktig för att bara vara åtta år



och vannis och bellis var jätte söta

2011-01-04 @ 12:19:39
URL: http://mindymagnum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0