angelina-super nöjd

Idag red jag ut på Vanillin och hon var superfin! Hade hacket. Travade igång ganska länge sen galopperade jag bara en jätte liten sträka sen så började jag en ludnadsövning på ''vägen''
Gjorde så här att jag travade sen saktade av till skritt sen halt. Sen direkt från halten så fattade jag galopp och galopperade 3 språng. Sen gjorde jag det ännu svårare och galopperade gjorde halt sen galopp från halt. Sen från galopp till halt. Sen gjorde jag det ännu lite svårare galopperade, gjorde halt, backade några steg, sen galopp igen. Hon lyssnade verkligen superbra och jag höll på sådär i ett bra tag och det gick bara bättre och bättre. Är vädligt nöjd över kvällens ridning.
Imorgon ska hon få vila. Kommer nog inte att hinna rida henne. Ska göra läxa sen ska jag ju till hoppspecialen med lilla bella blutt.
Och med det säger jag godnatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0