angelina-vannis plutt

Idag var Vannis pigg och gald. Red barbacka och med hackamoret. Så hon var lite svår att stanna i galoppen men galopperade inte speciellt länge. Hon stannade efter ett tag iaf. Red brönen. Hon var lite extra tittig idag. Men hon har väll bara överskotts energi eller nått liknade iaf! När jag kom hem horsemanshipade jag lite med henne. Ska försöka få henne att lära sig yoga. Hon är på god väg! dom triken hon kan näe jag sitter på är ju stegra. Och på marken kan hon vinka, lite av räkna och lite av yoga. Hon kan nästan buga med. Men hon vågar inte riktigt sätta ner benet.

Nån som har ett tips så att jag kan få henne att göra en riktigt buga? Asså hon går ner men hon her inte benet mot marken :). Tacksam för tips!:D

Min älskling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0