angelina-uteritt

Idag red jag ut på Bella i 35 min. Tränade att fatta galopp från skritt och det gick superbra. Nötte på det ett tag tills jag kände att hon inte orkade mer. Så skrittade jag hem och så borstade jag henne jättelänge när vi kom hem igen och bara myste med henne. Hon var grymt mysig :]!
Ikväll ska jag på trästockfestivalen. Där uppträder massa kändisar och sånt. Sjunger och spelar musik. Så jag kommer ha en underbar kväll med mina kompisar! Hoppas ni får en bra dag!
En bild som en tjej redigerade till mig :'D! så fin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läste inlägget om Bobby som blev stulen. Är han funnen/återlämnad ännu?

2011-07-23 @ 01:56:22
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Julia

Sktifin bild, synd lilla missen vid hakan + den fett stora och övertydliga texten... Synd att den var där faktiskt :/

2011-07-23 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0