amanda-dressyrträning

Blev bara Pikkan som följde med till ridhuset, just nu är jag helt slut och orkar inte rida mer än 1 häst, men imorgon är sista dagen på jobbet, (för denna vecka) så sen är jag ju ledig fredag-söndag iaf :)

Iallafall så började jag med mycket skritt, både lite skänkelvikning men också efter fyrkanen att hon skulle spåra och sånt, sen började jag med lite trav och då blev hon lite jobbig, men blev bättre efter ett tag.
Tränade även mycket på galoppfattningar, i början var hon skitsur, men i slutet gjorde hon klockrena fattningar, låg kvar i formen tog skänkel direkt och surade ingenting, duktig ponny :)
Så med helheten är jag nöjd över dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0