angelina-Ida Hellström kurs

Idag på Ida Hellström täningen så fick jag göra serpentiner, skänkelvikningar och förvängalopp i serpentiner. Gjorde först lite serpentiner. Hon gick asbra på det och lyssnade på mina halvhalter och stälde sig och rundade sig superbra! Sen gjorde jag de några gånger. Sen började vi med skänkelvikningar. Ibörjar surade hon lite men sen blev det betydligt bättre. Mot slutet övade vi förvänd galopp på serpentiner. Hon bytte några gånger men sen mot slutet så var hon jättedukitg! Är så himla nöjd med henne just nu!

Ida gav mig lite hemläxa att träna på förvända galoppen. Hon börjar vara så himla stark nu i sina sidor. Duktiga Vanillin!
Kommer bilder sen. Kanske film också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0