angelina- tar dagen som den kommer;)

Ja idag tar jag dagen som den kommer;)
vet inte vad jags ak göra med hästarna. Men funderar på backträning med båda. Så får se när jag rider och sen kanske nån annan kan rida en av mina ponnyer.

Faktiskt är det bra för mina ponnyer att bli rida av andra. Inte bara mig. För att det är även bra för hästen att variera ryttare och ändå förstå den andra hjälper. Alla männsikor rider ju olika. Finns nog ingen som rider likandant som den andra. Tycker faktiskt att det är kanska coolt att hästarna endå fattar vad dom ska göra.



Fattar fortfarande inte att du är min :') (har haft henne i 2 år och 3 månader♥)
Bästa som hände mitt liv är du och Bella!♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

oj va söt!:)

2011-06-23 @ 12:36:51
URL: http://stedtssons.blogg.se/
Postat av: meja

Fiiiiiiiiiiina Vannis! Bella är också sjukt fin :)

2011-06-23 @ 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0