angelina-tävlingsresultat!

Beauty For Bell LD-10 (70cm)
Hoppade superfint på framhoppningen! Vilken stjärna!
Inne på banan så nollade vi! Hon hoppade hur bra som hellst! Kändes lite små seg imellan åt men annars var hon underbar!
Beauty For Bell LD (80cm)
Famhoppningen lika fin!
Men på banan blev hon väldigt okonsentrerad. Hon kollade mke på publiken och farliga hiner men ja vad ska man säga, Vi nollade endå :'D! Så sjukt underbar ponny Bella är! Hoppade allt men tog i endel hinder men slarva gör man alltid ibland. Är verkligen sjukt nöjd!
Fick rosett i båda klasserna!

Vanillin LC (80cm)
Hoppade bra på framhoppningen.
Inne på banan var hon lugn och fin lyssnade bra på hjälper och förhållningar på endel svängar. Belv 0/0! Men på om hoppnigen glömde jag ett hinder nästan så det är mitt fel...:/!!!
Superbra runda men väldigt lågt tyckte vannis xD!
Vanillin LB (90cm)
Framhoppning, något seg och trög. Sen något bättre.
Inne på banan var hon fantastisk! Hoppade hur bra som hellst. Hon tar verkligen inte i på 90 längre! Men iaf så nollade vi grunden men 4 fel på det nästsista omhoppnings hindret då jag råkade styra henne för mycket över det. Men är sjukt nöjd. Hon hoppade kombinationen asbra!

Dagens helhet!
Är verkligen nöjd över mina fantastiska ponnyer som verkligen har ett hjärta av guld båda två! Dom kämpar för mig och jag för dom! Är så glad att jag har dom är inget utan dom! Dom kämpar på så sjukt bra! är så nöjd över dom nu.
Dom har verkligen gjort min dag! Världens bästa ponnyer! :')♥

Har bara film från Vannis i LB olivia råkade radera filmerna från dom andra klasserna...:(


Kommentarer
Postat av: Amanda

Va roligt! grattis!:D

2011-06-05 @ 19:09:44
URL: http://mandapanda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det såg jättebra ut! :)

2011-06-05 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0