angelina-kommentarer

Jag fattar att det är många som tycker att jag inte borde vara besviken på vanillin. Igentligen borde jag ju inte vara det eftersom att vi tog oss runt och så. Men nu när jag ser filmen så hittar jag fel och jag har pratat med Jennie om problemet.

Hon har aldeles för dålig galopp i början fram till sista kombinationen där börjar hon att galoppera ordentligt. Och mot räcket som vi vägrade på går hon utåtstäld så hon hinner inte se hindret förän vi är 1 meter från det. Så igentligen är det bådas fel. Jag försökte att ställa om henne men hon var inte nog snabb. Och då blev det så. Men nu ska jag bara skita i denna tävlingen och fortsätta träna och gå vidare. Det är ju lixom ändå bara andra tävlingen för i år!

Idag for jag och Olivia ut och sktittade i 1 timme och 5 min för att vara exakt ;)! Vi tog på dom hackamore och skrittade barbacka. Väldigt mysig var det. Stallet är gjort så det är bara att ta in dom ikv. Kl halv 4 ska jag fara och träna med Olivia. Och sen vet jag inte vad vi ska hitta på :D!

Vill ni ha filmen från söta Bella?:]

haha Igår fick vi typ 10 tidsfel och 12 fel på hinder ^^ Hahah vi rev första hindret och vägrade 2 ggr på 5an. Men det gör absolut ingenting! Det är hennes första lokala tävling! Och det var första gången hon var borta och tävlade så jag är as nöjd med henne:D!
Hon var grymt spänd. Hon kunde kanppt galoppera så vi trav hoppade endel hinder! Men vi tog oss runt och det var målet :D! (i 80cm)

Kommentarer
Postat av: olivia

lägg ut fimlen:D!!!

2011-03-20 @ 13:59:27
URL: http://baraolivialas.blogg.se/
Postat av: Matilda

JAAA, självklart vill vi det! =D

2011-03-20 @ 16:10:05
Postat av: Johanna

Va skönt att du hittat/kom på vad som gick fel! :)

Jaaaa klart vi vill ha film ! :D

Kram <3

2011-03-20 @ 16:42:29
URL: http://ponnycheyerna.blogg.se/
Postat av: Sofie

JA lägg ut filmen på bella:D:D<3

2011-03-21 @ 07:36:05
URL: http://baratrixies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0