angelina-magen..

idag red jag och Olivia ut på bella och Vannis. Vannis var lika snäll idag som hon var igår. Hon regerade inte ens på bilarna. Och det är ett gott täcken! Iaf så hade jag sjukt ont imagen hela ritten så vi var tvungna att stanna några gånger så jag hann andas typ.. Men i övrigt var det superhärligt och en mycket skön ritt. Båda skötte sig superfint!

Imorgon ska jag ha Vannis på hoppspecialen. Vi ska ha banhoppning och då hade jga tänkt hoppa en sista bana för tävlingen. Får se hur det går ;)!

Vannis schema till helgen är såhär ;)(vet att jag är lite seg med den men men...)

•Måndag: Ute ritt 50 min.
•Tisdag: Ute ritt 45 min.
•Onsdag: Hoppspecialen. (banhoppning)
•Torsdag: Lite dressyr. (lösgörande)
•Fredag: Vila.
•Lördag: TÄVLING!
•Söndag: skritt.


Kram kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0