angelina- Tävling i Luleå

Första Klassen (90cm): Kändes inte som Vannis utan var väldigt på. Hon hoppade inte alls bra på framhoppningen. Men sista hoppet innan start vart iaf bra. Väl inne på banan var hon sjuktfin! fick oss igenom grunden galant. Sen fick vi oss igenom omhoppningen med 8fel. Vi hoppade av för tidigt i kombinationen och då blev hon flack i hoppet och då rev vi sen ut ur kombinationen så blev det så långt ab stånd så då blev det ett till flack hopp. Och då rev vi det med. Men i helhet är jag verkligen supernöjd!

Andra Klassen (100cm debut): Hon var trött och jag. Framhoppningen kändes bra. Lite små seg. Sen inne på banan var dom 3 första hindrerna bra. Sen kom vi till en kombination och då hoppade hon av tidigt igen och jag var inte riktigt med så vi klarade första hindret i kombinationen men det andra stannade hon på. Kom bara igen och då gick det bättre. Sen stannade hon igen på 5. Vet inte riktigt vad jag gjorde jag slutade bara rida efter kombinationen. Så det var verkligen inte hennes fel utan mitt fel. Helhet är jag också nöjd:D!

Nu vet jag precis vad vi behöver träna mer på. Kombinationer!!! Vi har inte tränatr det så jättemycket än så nu blir det mer träning på det. Höjden är inget problem utan bara lite mer nötning på kombinationer så blir det nog bra :D! Är as taggad till Skellefteå tävlingen. Där blir det bara en LB för Vannnis :)!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt att du känner dej nöjd ändå! =D

2011-03-06 @ 17:48:28
Postat av: Linnéa=)

Det lät ju bra! det var ju bra att du e nöjd=)

2011-03-06 @ 18:11:09
URL: http://bettyorover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0