amanda-besöksrecord

Igår fick vi besöksrecord igen, 45O unika läsare och över 1OOO sidvisningar, det går åt rätt håll iallafall :D
Och är så kul då flera läser bloggen och extra + till er som kommenterar!

Idag följer Olivia med hem efter skolan, hon ska rida Pedro och jag tar Gia, känner inte för att bråka med Pikkan igen.. Får väll försöka ta ut henne på en sväng efteråt.
Iallafall så blir det nog uteritt en sväng. Efter det så har jag fullt upp med plugg igen, nationella i språk imorgon.
Men snart är det endå sommarlov, grymt härligt. Dock kommer jag sommarjobba i tre veckor, men endå, inga läxor eller sånt, så på kvällarna kan jag ju endå göra vad jag vill :)


Kommentarer
Postat av: Amelia

Riktigt fin bild och är verkligen helt kär i din ponny! Så himla fin :'D

2011-05-16 @ 19:24:50
URL: http://vryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0