amanda-fullt upp

Har fullt upp både idag och imorgon, mycket ska packas inför klassresan då vi åker till stockholm imorgon, sen ska ponnyerna ridas och imorgon måste jag hinna ner en sväng på stan, släkten kommer och firar min födelsedag imorgon även om den är på fredag, men då är jag inte hemma. Sen åker vi mot stockholm imorgon kväll.

Pikkan vilar idag så får hon fundera över dagarna som varit, eftersom det gick bättre igår iallafall. Men Gia ska jag rida nu efter middagen, och ska nog rida på ''kilometer ängen'' där backen finns, så ska klättra lite, sen tänkte jag också göra lite intervaller :')
Sen blir det fortsätta packa, tvätta lite kläder som ska med osv, men får försöka hinna med!


Kommentarer
Postat av: anna thorén

hejhej! bra blogg btw ;) jag undrar vart du har köpt den västen du har på dig på den bilden ? :)

svara gärna i en kommentar på min blogg: www.tuffhast.blogg.se :)



tack på förhand, och fin häst :)

2011-05-18 @ 20:30:16
URL: http://tuffhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0