amanda-idag

Har varit på dåligt humör hela dagen..
Började imorse då jag skulle ut och rida på Pikkan, hon har ju vilat i en vecka nu, så jag tänkte jag kunde fara ut och skritta en sväng, så for ut, sen efter ett tag bestämmer hon sig bara för att hon inte vill längre, och då vägrar hon, hon börjar bocka/stegra vända och springa hemmåt. Och jag orkar inte med henne då hon gör så, blir bara så less..

Sen har jag varit och fotat Angelina när hon hoppade Bella på ridbanan i kusmark, dom var så fina så! Så troligtvis lägger säkert hon upp några bilder här sen.

Sen kom angelina hem till mig och fotade då jag red Gia på ängen, Gia var faktiskt riktigt fin idag, blev lite spänd mellan åt, men annars jättefin :')
Angelina fotade en massa fina bilder på oss som jag tänker lägga in här sen då jag redigerat dem klart, men kan bjuda på en bild sålänge så kommer nog resten senare ikväll :D
älsking♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0