amanda-idag

Skolan som vanligt idag, sen åkte jag och klippte mig + färgat håret och ska strax ut till stallet och rida.
Ska ut på Gia nu, och blir troligtvis klättring i backen idag, lite fler gånger idag än sist hade jag tänkt, så hon får jobba ordentligt :)
Pikkan tror jag ska vila idag igen, så får hon två vilodagar dagar nu efter tävlingen. Men vi får se, kanske far ut och rider henne en sväng också, vi får se.

Någon dag i veckan ska jag även in till ridhuset och hoppa Gia, blir troligtvis torsdag eller fredag, sen på söndag ska jag tävla dressyr på Pikkan på kdrf!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fin bild ! :D

2011-05-03 @ 20:43:54
Postat av: Amelia

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 10:16:22
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0