amanda-kroppbilder

Den här bilden är tagen i Oktober/November 2010, alltså snart ett halvår sedan. Och här hade jag tränat henne ganska mycket och fått henne i bra och ordentlig träningsform tyckte jag. Bara magen som fortfarande var stor, men den fick vi fortsätta kämpa med, sen då var hon ju väldigt lurvig, men rakades bara några dagar efter då bilden togs. 

Och det här är nu i början av Maj. Det är ingen speciellt stor skillnad på henne i kroppen egentligen då hon var bra tränad då men faktiskt ännu bättre nu, visst fortfarande magen kvar, men lite rund kommer hon alltis att vara.
Men hon har fått mycket bättre kondition och ork, dessutom mera halsmuskler och orkar bära sig själv bättre.
Rumpan tycker jag är ungifär desamma som tidigare.
Men hon står ju lite olika på båda bilderna, men man kan ju se på ett ungifär iallafall, sommarbilden här är tagen på en lite knepigare vinkel.
Sen måste man ju säga att sommarpälsen är betydligt mycket finare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ser hellre att dom är lite små mulliga än för smala. Det ser inte bra ut när dom är för tunna. Nu är ju Alexia lite väl stor då, men det har hon alltid varit och det jobbas på att få bort magen. :)

Tycker att hon ser riktigt fin ut!

2011-05-19 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0