amanda-långt

Gjorde Gia iordning för en sväng till Kusmarksbanan för lite hoppning.
Och det är ju en bit dit, ca 3km, så blir ju en ganska lång och bra framskrittning. Men när jag kom dit höll dom på fixa massa på banan så gick ju inte rida där, så då red jag förbi angelina, runt sjövägen och sen tillbaka. Så blev en ganska lång sväng, blev ca 1 timme och 20 minuter, men blev nog 1 timme skritt och sen resten trav och lite galopp.
Gia skötte sig iallafall super=)



Hur länge brukar ni rida?=)
För mig är det ganska olika från dag till dag, men mina ridpass är oftast kring 45 minuter :)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ca 4O minuter :)

Ibland mer eller mindre.

2011-05-24 @ 22:26:18
Postat av: Linn

40-45 min, eller egentligen helt olika beronde vad jag rider :)

2011-05-25 @ 16:19:41
URL: http://kindoflinn.blogg.se/
Postat av: Julia<3

30-45 minuter i paddocken (beroende om det är hoppning elr dressyr!)och helt olika när jag rider ut! :)

2011-05-27 @ 06:35:47
Postat av: Emma

jag har en unghäst på 5år så jag brukar inte rida så länge. Det beror helt på hur bra hon går och hur hon känns för dagen. Om jag rider ut så ungefär 40min och banan ungefär 30min :) Men ibland mindre och ibland mer.

2011-05-27 @ 15:45:14
URL: http://onllyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0