amanda-ridpass

Först for jag och Olivia ut en sväng på Gia och Pedro, och det gick bra, lite pigga ponnyer bara ;) Och vägen var inte så bra så vi skrittade och travade bara, men i slutet gick vi ner och red lite på ridbanan i ca 1O minuter, totalt red vi i ca 6O minuter.
Sen for jag ut på Pikkan och ridpasset slutade precis som igår, ett helvette..
Orkar inte ens skriva det här, iallafall så avslutade jag henne ca 5 minuter på gården och då var hon iallafall jättefin, nått possitivt iallafall.

Imorgon har jag nationella i språk, är på dåligt humör så då kan jag inte plugga, kan inte plugga hur som helst då jag inte fattar någonting, hatar verkligen att ha prov och känna att man inte förstår någonting, som tur så är de det sista nationella provet, känns skönt att alla andra är bortgjorda iallafall :)

Kommentarer
Postat av: olivia

sjukt snygg design! :D

2011-05-16 @ 19:29:10
URL: http://oolivialaetitiachabanole.blogg.se/
Postat av: Madde L

snygg header:)

2011-05-16 @ 19:33:50
URL: http://mawwan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

fortsätt kämpa! hon är säkert bara i någon jävlig trots period. Om du inte orkar tjollra med henne hitta någon du litar på och som du tror kan &orkar bara bråka igenom den situationen.

Ta med någon i grimskaft, kanske känns lite "mesigt" men bara att få henne att lägga av och kunna vara två kanske hjälper problemet?

Du är jätte duktig Amanda, tror absolut du klarar detta med :)!

2011-05-16 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0