amanda-ridpasset

For ju ut på Gia, och nu är jag tillbaka :)
Blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag red först ut som uppvärmning, sen finn några hinder på en äng inte så långt ifrån, så jag kunde inte motstå att hoppa några gånger på ett räcke, och Gia hoppade superfint och lyssnade jättebra, red förövrigt på jaktkandaret på Gia idag också, var jättelänge sen jag red på det då jag övergått till vanligt tränsbett, men riktigt fin var hon på det idag!:) Blev inte så många gånger då hon var så duktig, sen skrittade jag en ganska lång bit till backarna, och där klättrade jag några gånger, tog en galopp på ängen sen skrittade jag av henne länge, ridpasset blev i 6O minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0