amanda-strax

Strax kommer nog Olivia hit så då ska vi ut på en uteritt i de gråa regniga vädret..:/
Iallafall så blir det nog en sväng i skogen och kanske lite på banan i slutet, vi får se :)
Pikkan får vi se om jag far ut och skrittar på idag igen, men känner inte för att bråka med henne igen.. Blir så less då hon håller på som hon gör.

Sen tänke jag fråga ifall vi har någon bloggläsare ifrån stockholm, eller i närheten av stockholm? Och isåfall, vad har ni för väder? :)
Ska nämligen dit på fredag, så vi får väll hoppas på bra väder!
På fredagen kommer jag befinna mig på stan och på lördag kommer jag vara på grönalund, kanske någon man träffar? :D

Kommentarer
Postat av: Angelika

Jag är från stockholm. Ha så trevligt i världens vackraste stad ;)

2011-05-16 @ 17:56:48
Postat av: sara

Jag bor ju i stockholm :P

2011-05-16 @ 18:26:25
URL: http://sarabv.spotlife.se
Postat av: Lina

Aprilvädret har kommit sent i år, hela förra veckan var det strålande solsken, veckan innan var det regn :P I söndags och igår var det regn/mulet, idag har det varierat lite mellan grått och soligt haha. Så det är ganska oförutsägbart vad det kommer bli för väder på fredag ;)

2011-05-17 @ 14:54:31
Postat av: Linn

Underbar bild! :D

2011-05-17 @ 18:57:38
URL: http://kindoflinn.blogg.se/
Postat av: Amanda

Bor i Stockholm, och man får hoppas på solsken HELA dagen! Igår var det strålande solsken och varmt på morgonen, sen från ingen stans spöregnade det, sen lika snabbt som det kom var det borta. Så man vet aldrig! Men idag har det varit strålande sol hela dagen. ;)

2011-05-18 @ 20:13:07
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0