angelina-dåligt uppdate..

Vet att min uppadatering suger.. Men ska försöka bättra mig.

Igår så red jag och amanda ut på mina ponnyer. Amanda red Bella och dom va så duktiga och söta tsm :D!
Vannis var pigg och glad.

Idag red jag dressyr på båda. Började med Bella. Hon var sjukt jobbig idag ville inte alls. Bara slet upp huvet och sprang bland molnen som om att jag inte fanns. Men i slutet gick hon mycket finare och kunde slappna av. Hon hade jättefin galopp mot slutet också.

Vanillin var väldigt späng pga regn och blåst. Hon koncentrerade sig jättebra mot slutet och fick igång bakkärran jättemycket också! Hon hade nog ett fantastikst steg i slutet då jag la ner henne. Red snuttar från LA. Skänkelvikningar och förvända glopper mest. Gick väll sådär...

Här kommer bilder jag lovat er :D!






jag bjuder på cp hoppet :]!

nu kommer lite Bella bilder :)











sen lite mer Vanillin ;)







så hoppas ni är nöjda nu ;)!

Kommentarer
Postat av: EmmaJohansson

Hej Angelina . En tjej på stallet.se använder bilder på din häst Vannis. Har hon tillstånd till det? Ville bara nämna det i fall att ;) Fina bilder förresten ^^

2011-05-06 @ 20:48:52
URL: http://lostintheforest.blogg.se/
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Fina bilder! :)

2011-05-06 @ 21:50:33
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0