angelina-hoppspec

Igår på hoppspecialen var Bella jätte jobbig i början och bara drog upp huvet och bara sparng från mig och gick med huvet uppe bland molnen. Men sen efter ett tag så började hon lyssna på mig och sen när vi började hoppa så hoppade hon jättefint. Sen gjorde vi en jättebra övning och Bella lyssnade superbra. Sen i slutet dog hon bort lite. Hon blev bara lite trött tror jag.

Igår så red jag Vanillin barbacka på gården. Hon var superfin. Gjorde superfina volter och i slutet så hoppade jag 5 språng barbacka med henne. Hon tyckte det var superkul :D! och jag med :D! Har bilder på det som kommer upp sen efter jag ridit.

Nu ska jag snart ut på Bella och rida lite dressyr. Hoppas hon är på jobb humör idag :D!
Sen får vi se vad jag ska göra med Vannis sen!

Jag och Emil har gjort slut så jag mådde inte så bra igår det var därför jag inte orkade uppdatera nått...
Men jag har ju ponnysarna och mina vänner :)!


Kommentarer
Postat av: meja

Va kul att vi får se bilder på det, ska kika in på bloggen sen! :D



Tråkigt .. :(

2011-05-12 @ 15:29:14
Postat av: Nelly

Sitter o väntar på bilderna nu tehe ! :D



gud vad synd att det tog slut :( men så är det ju ;/ hoppas det fixar sig iaf! :)

2011-05-12 @ 20:40:21
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Härliga bilder på bloggen! Sjukt vacker ponny (häst?), unik färg :)

2011-05-15 @ 14:13:04
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0