angelina-hoppspec

Idag orkade jag inte bråka med Vannis så jag lånade Amandas jaktkandar. Brukar rida på olka bett helatiden på Vannis. Skriver bara inte ut det här. Har haft många olika bett på henne. tex: hackamore, pelham, tvådelat, tredelat med kula, tredelat, tredelat med fasta ringar, rakstång med fasta ringar, gummibett och jaktkandar. Har säkert glömmt nått med. Hon funkar lika dåligt på alla ;)! haha men hon är aldirg nöjd med det hon har i munnen. Hästar är ju inte direkt skapade att ha nått i munnen heller sp jag förstår henne!

Somsagt så hade jag jaktkandar idag. Hon var lite små sur/pigg idag. I börkar var hon väldigt tjurig. Men i slutet då vi hoppade en bana så hoppade hon jättefint. Hon var verkligen lika fin som på tävlingen dom 3 sista spårngen. Jag känner verkligen hur hon har börjat hitta takten och balansen nu. Är såååå glad :'D! Är helnöjd med kvällen.

Tyvär så fick Bella vila idag. Pluggade till nationella provet ist.

Bella LD-10



LD





Vanillin
LB





LA





detta hindret rev vi :(!---^








Vann LA :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha gullig uppteckning på det hindret h*n rev, riktigt snygga bilder också!

2011-05-04 @ 23:45:20
URL: http://loiises.blogg.se/
Postat av: Sanna - Fotoblogg

Vad duktiga ni är! :)

2011-05-05 @ 08:16:41
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0