angelina-jag är...

... Fortfarande sjuk. Mår betydligt bättre idag. Har inte speciellt ont i magen. Men jag är fortfarande svag och har ont i huvet. Det snurrar helatiden. Skit jobbit äre :O! Ska försöka få i mig nått snart. Även om jag inte känner för det.
Igår gjorde Mamma allt i stallet. Tack gud att man har en mamma som kan hjälpa till.

Imorgon tror jag faktiskt att jag kommer vara frisk. Skulle iaf önska de.

Och är orolig för idag. Jag kan ju fortfarande inte rida. Och mina ponnysar ska ju tävla på lördag... Och då måste dom ridas. Men ska fråga Olivia om hon iaf kan rida en av dom idag. Sen ksk mamma kan longera eller töm köra den andra. Får hoppas de annars så får dom vila idag också:(!






Mina 2 favoriter ;*

Kommentarer
Postat av: emma

ska ni tävla i vännäs?:)

2011-05-03 @ 16:01:10
URL: http://emmastenmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0